18 June, 2010

週末無餸飯

星期五晚上,我問媽媽:mi,聽晚煮咩?
媽媽停了一下,轉回頭回答說:我都唔知要煮咩。
「聽日我休息,我煮啦!」我自告奮勇。
「你煮咩?」媽媽轉身看著我。
「我煮雞囉,香茅雞。我係網上睇到,好似好好食咁。」我一臉認真地回答。

就這樣,我在隔天早上,駕車去附近的美達花園巴剎買材料。
由於不知道應該要到哪檔,我在巴剎徘徊了許久。
又要比較哪檔顧客比較多,又要比較賣相與價錢,
唉,巧婦難為啊!辛苦媽媽了!

最後,選了人潮最多的雞檔,
買了8只全雞腿,還拒絕老闆娘得去骨服務,
真不自量力。
---------------------------------------
看媽媽示範去骨後,
我就嘗試自己動手。
在撕扯之間,突然覺得食指有一陣涼,
原來我又離奇割傷自己,笨~
看來我不適合揸刀揾食。

清洗傷口後,我又繼續去骨,
在給其中一只雞腿去骨去油時,
不禁聯想到賤肉橫生的自己,
好噁心......

去骨後,加入醃料,待它們入味,
就去切苦瓜、馬鈴薯,
苦瓜要做苦瓜炒蛋,馬鈴薯是要做hash brown,
然後再加一鍋粟米蛋花湯。
結果,hash brown失敗了,
我只做了2餸1湯,
幸好,沒有被嫌棄。


越式香茅雞扒(前)&苦瓜炒蛋(後)
媽媽說我把雞肉煮老了,叮囑我下次別煮太久。


粟米蛋花湯

媽媽說罐頭粟米太甜了,
下次選別個牌子。

經過這一次,我才發現,
原來待我最好的,還是家人。
他們不會嫌這嫌那,再說狠話,
雖然不是很好吃,他們還是會把菜吃完。

為了回饋他們,我會繼續努力的,
請大家拭目以待!

2 次悄悄對話:

Joanne Low said...

好佩服妳,我都揸過一牌鏟,但揸冇幾次就丟鏟,因為呢d家家酒一d都唔好玩,卑油彈、割傷手,最傷心係上桌之後又擺唔入口...
妳果然係個賢妻良母。等結咗婚有d時間啦,妳來我屋企我哋齊齊玩煮飯仔。

huei said...

Joanne:我唔係啊!我只不過唔相信自己係地獄廚神,想證明自己入得廚房,出得廳堂o者,哈哈!