24 April, 2012

怨氣沖天(待超渡中)


以前覺得自己同班85后同事溝通唔嚟,
驚死自己被人叫“老屎忽”,所以無乜出聲;
而家經常都要對著個d“食鹽多過我食米”嘅長輩,
更加唔使溝通,因為分分鐘被人講成系自以為是、目無尊長。

唉……嫩嘅搞唔掂,老嘅又唔夠佢玩,
你話,做人做到我咁,系唔系好鬼無用?!

遇著d細嘅,佢地做錯重可以話佢兩句;
呢班長輩個個好似米飯班主咁,
明明自己做錯重要聲大夾惡,惡人先告狀,
搞到我呢個唔識世界嘅細路哥同佢地講話都似同皇上講話咁小心翼翼,
驚死隨時人頭落地。

明知對方賴貓都要揸頸就命同佢地講:

“唔知系唔系郵箱滿咗或是我寫錯做個email俾你,所以無收到你d嘢,
或者我再俾過我嘅email你咯,好唔好?真系唔好意思啊。”

“唔知系唔系我記錯日期,俾錯時間你,其實應該系今日啊。
啊哈哈哈哈,真系烏龍啊!
唔好意思啊,麻煩你等陣有時間就email d嘢俾我,真系麻煩嗮你啊。”

“唔知系唔系我之前做錯咗d乜嘢,所以而家要慢慢受你地呢班人嘅訓練啊?
麻煩你地俾條生路我行啊,唔該嗮。”

喂,大家出嚟做嘢,你地為人師表又自認專業嘅話,麻煩做嘢做靚嚟!
毋要人三催四請重要面不改容地大話連篇、借口不斷!

無論你幾德高望重,都無可能系完美零錯誤、零缺點o架?
小事你都唔認錯,黑都講成白,又點會贏得別人嘅尊重啊?
你食鹽多過我食米,你出嚟做嘢個陣我都未出世,
咁簡單嘅道理,你應該比我更清楚啊?

又或者,你地已經超凡脫俗,人世間嘅貪嗔癡已經與你無關,
所以可以做到相信自己所要相信嘅,其余嘅一概系牛屎?

真系討厭自己為五斗米而折腰,為啖無謂嘅骨氣而搞到自己越嚟越無骨氣!
同d前輩溝通到我心力交瘁,僅有嘅尊嚴同原則都慢慢磨蝕,
我越嚟越渺小啦……

做工認真都會無端百事踩中地雷、被人射冷箭,
天理何在啊?
又或者,系我未搞清楚游戲規則?

圖片來源:http://czone.chinavisual.com/art/4c43b2e3497959816e450000.html


5 次悄悄對話:

lengwyl said...

沒辦法啦~~誰叫我窮,真得要為五斗米折腰....
我真是無法想像自己可以在台灣這樣生活....雖然有爸爸給的一筆錢作為後盾,但是,我還是想自食其力,所以去打工....
在台灣這裡不是說很難找工作,但是都不是我喜歡的....都是做餐飲業.....
我從來沒想過自己會做餐廳服務員,現在每個星期六還去烘焙材料廠工作,要搬重物,還要包裝糖粉、玉米粉,把自己弄得全身粉白,髒兮兮的.....
我覺得自己不進則退,以前還算說做寫字樓,現在做苦力.....唉
希望學成歸來的那天快來,但是畢業後真要在大馬創業?大馬現在的政治、經濟那麼動盪,台灣又無法生存,我也不知道該如何是好!><

huei said...

lengwyl:你别这么说,有能力自食其力应该值得高兴才对!我在“写字楼”工作也不是做苦力,搬书、洗碗、做跑腿……不是更风马牛不相及?虽然觉得很莫名其妙,很想知道原因,可是自己回头想一想,这些又不是什么艰难任务,也不是什么不见得光的勾当,只是在自尊上有些许受挫,感觉上像被“燉”。

突然想起一句话:“吃得苦中苦,方为人上人”,我想能够用来勉励大家吧?越早把苦吃完,甘泉自会源源不绝了。加油!等你学成归来^^

wendy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
小妮子的窝 said...

晖,

真是大冤枉了

如果不是再来看看你的帖
都不知道有个wendy在置入性行销啊。。。

huei said...

Wendy:我知道不是你,别担心,已经删掉了。
原来这种手法称为置入性行销哦?厉害~